- Altınordu Haber Merkezi
- 0 543 578 72 80
Gürgentepe Belediye Başkanı Cemil Coşkun, göreve gelişinin birinci yıl dönümünde vatandaşlara hitaben anlamlı bir mesaj yayımladı. Coşkun, geçen bir yıl boyunca halkın güveni ve desteğiyle önemli hizmetler gerçekleştirdiklerini vurguladı.
Görev süresinin ilk yılında “halkçı belediyecilik” anlayışıyla çalıştıklarını belirten Başkan Coşkun, altyapıdan çevre düzenlemesine, kültür-sanattan eğitime, sosyal yardımlardan doğa ve hayvan haklarına kadar birçok alanda somut adımlar attıklarını ifade etti.
Başarıların mimarının Gürgentepeliler olduğunu dile getiren Coşkun, “Bu yolu birlikte yürüdük, birlikte ürettik, birlikte büyüdük. Her görüşünüz, eleştiriniz ve desteğiniz bize yol gösterdi” dedi.
Gürgentepe’yi daha çağdaş, yaşanabilir ve adil bir geleceğe taşımak için ilk günkü kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini belirten Başkan Coşkun, “Bu onurlu görevi bana emanet ettiğiniz ve her zaman yanımda olduğunuz için siz kıymetli hemşehrilerime yürekten teşekkür ediyorum” sözleriyle teşekkürlerini iletti.
Cemil Coşkun, mesajını “Nice yılları birlikte karşılamak dileğiyle…” ifadeleriyle tamamladı.