- Altınordu Haber Merkezi
- 0 543 578 72 80
Gürgentepe Belediyesi, bakımsız kalan çivisiz caminin restore edilmesi için çalışmalara başladı. Belediye ekipleri, camiiyi mühendisler eşliğinde gezerek gerekli bilgileri topladı. Caminin dışındaki tahtaların sökülerek içinde ateş yakılan caminin restore edilmesi için Anıtlar Kurulu ile görüşmelere başlandı. Belediye yetkilileri, ilçenin tüm değerlerine sahip çıkmayı boynun borcu olarak gördüklerini belirtti.